У зв’язку з розвитком компанії, збільшенням об’ємів роботи та для забезпечення комфортних умов співпраці для клієнтів формуємо команду АДМІНІСТРАТОРІВ ПРОДАЖІВ Роботодавець– сучасна аграрна компанія, яка є для клієнтів надійним партнером у задоволенні їхніх потреб у заготівлі кормів, вирощуванні та зберіганні зерна. Ексклюзивний дилер провідних виробників сільськогосподарської техніки для кормозаготівлі, а також дилер відомої торгової марки транспортної техніки. Основні обов’язки: - Забезпечення технічного супроводу продажів (телефонні дзвінки клієнтам, підготовка договорів та рахунків, контроль доручень). - Організація простих продажів (від прийняття замовлення до поставки клієнту з супровідними документами та повернення в компанію її екземпляру). - Підтримка роботи консультанта під час його відряджень. - Участь та допомога в організації днів поля, виставок, семінарів. Вимоги до кандидатів: - Вища освіта, бажано агрономічна, економічна, агротехнічна, зоотехнічна. - Впевнений користувач ПК, бажано знання 1С. - Усна та письмова грамотність. - Вміння працювати в команді. - Організаторські здібності. - Цілеспрямованість, наполегливість. Компанія пропонує: - З/П: ставка + %; можливість заробляти 8000 – 11 000 грн. і більше. - Офіційне працевлаштування. - Обладнане робоче місце, безлімітний мобільний зв’язок, ноутбук. - Часткова компенсація житла для іногородніх кандидатів (обговорюється індивідуально). - Відрядження за кордон, навчання, відкритий простір для розвитку в середині компанії. |